środa, 3 lutego 2016

Nie tylko palcem po mapie...







 Nie tylko palcem po mapie...


Startujemy, w głowie milion pomysłów na posta, ale zaczynamy od cyklu: Nie tylko palcem po mapie...
Na blogu regularnie będą się ukazywać artykuły o miejscach wartych zobaczenia. Moje podróże w 99% nie wychodzą poza granicę Polski, ale mam nadzieję, że zainspirują Was moje wpisy i z chęcią wybierzecie się na wyprawy te małe i duże. Zdjęcia publikowane w tych cyklach pochodzą z domowego albumu i zazwyczaj są robione przeze mnie lub mojego tatę, nie jesteśmy profesjonalistami więc wybaczcie nam drobne  prześwietlenia czy brak ostrości.


Naszą przygodę zaczynamy na Podhalu, moim zdaniem jest to jeden z  najpiękniejszych regionów Polski nie zależnie od pory roku. Sceptycy twierdzą, że w polskich górach nie ma długich tras narciarskich, wyciągów z prawdziwego zdarzenia, pogoda jest nie pewna i jeszcze karnety drogie. Trochę mają racji, jednak Podhale bardzo się zmienia, powstają coraz dłuższe trasy  takie jaki kompleks narciarski Bania Ski & Fun, który dodatkowo połączony jest z basenami termalnymi.

Dla miłośników bardzo długich stoków też się coś znajdzie na przykład trasy narciarskie na Kasprowym Wierchu.








Amatorom górskich wycieczek też nie będzie się nudzić, ponieważ na terenie województwa małopolskiego jest mnóstwo wąwozów czy dolin. Mnie szczególnie zauroczył Wodospad Siklawica i droga do niego oraz 
 Wąwóz Homole we wsi Jaworki.

Wodospad  Siklawica


Wąwóz Homole

Wąwóz latem 



 stare bacówki na końcu Wąwozu Homole
 




Jednak czy w naszych górach nie najpiękniejsze są widoki, niepowtarzalnA atmosfera miejsc takich jak Krupówki czy ten niesamowity  folklor.









POGODNA REALISTKA. 










 Plany tras narciarskich źródło: 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz